20 Eylül 2014 Cumartesi

Vuu yeni okumaya başlayanlar için yazar tanıtımı ^.^

Baylar ve bayanlar 'EnjoySarang' grubunun kaptanı konuşuyor...
Ay nasıl överek anlatsam kendimi bilemedim o yüzden bodosloma anlatarak bir an önce bu kısmı geçmek istiyorum. 
Öncesinde hiç blog deneyimim olmadı. Genelde yazmayı değil konuşmayı seven bir insanım. (Hele bildiğim bir konuysa sevmişsen bide allahhh o muhabbet uzar yemekler biter tatlılara geçilir onlarda biter türk kahvesi içilir üstüne ben hala konuşurum  o derece...)
Demem o ki ilk blog deneyimim hayırlısı olsun uzun ömürlü olsun yazdıkça mutlu olayım okuyanları da mutlu edeyim. =)
Beni oluşturan kelimeler aşağıda sıralandığı gibidir:
-Müziksever ( Eski blues-caz'lardan tutunda k-pop şarkılarına kadar geniş bir yelpazede arşivim vardır)
-Kitapkurdu ( Her ne kadar üniversitede vaktim olmasa da -ki şimdi 3 aylık bir kitap okuma listemiz var ondan daha sonra bahsedeceğim(benden önce diğerleri bahsetmezse tabi :P) - kitap aşığı bir insanım)
-Dizikolik ( Baştan söyleyeyim oturupta iki buçuk saatlik Türk dizilerine katlanamıyorum popom uyuşuyor hele o reklam araları insanı çileden çıkıyor. Onun haricinde Amerikan, İngiliz, Japon ve Kore dizileri delisiyim.)
-Animemanyağı (Aslında bir de kitapların arasına manga'yı da sıkıştırabilirdim ya da ayrı mı incelesem onu...Neyse anime diyordum... Uzun soluklusu kısa soluklusu fark etmiyor benim için çerez etkisi yapıyor)
-Gezenti ( Oooo bir yere gezi mi var ben oradayım. Normalde hantal... tembel... uyuşuk biri gözüksem de biri şuraya gidelim dedi mi algılar açılıyor gezme moduna giriveriyorum)
-Amatörfotoğrafçı ( Tam bir fotoğraf çekme hastasıyımdır... Geçen yağmur yağdıydı balkonda otururken bizim apartmanın önünde devasa bir salyangoz gördüm. Hayatımda hiç bu kadar büyük görmemiştim. Elimde telefon fırladım dışarıya değişik açılardan çekmeye çalıştım...) 
Anam baya yazmışım geri kalanını zaten keşfedersiniz...
Bir sonraki yazı konumu da belirledim : 'polisiye diziler' beklemede kalın ... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder