21 Eylül 2014 Pazar

Merhabaaa!!!

Merhabalaarr!

Ben bir zamanların asosyali,şimdilerin sosyalleşmeye çalışanı. Üniversiteye başlamamla üzerime bir asosyallik çökmüştü ki anlatamam. Tam bir ev kuşu. Sosyalleşmemin sebebini yazıda belirteceğim^^

Efendim Kore'ye de 3-3 buçuk yıldır ilgili biriyim. Bir arkadaşımın "You're Beautiful"u izlememi önermesi ve dolayısıyla Cnblue'yu tanımamla başlayan bir serüvenim var. Ardından Korece'ye olan ilgimi de bastıramadım haliyle. Evde kendi kendime çalışayım derken baktım olmayacak bir kursa başlayayım dedim. 3 senenin yabaniliğini nasıl atacağım üzerimden,nasıl tanışacağım insanlarla derken... bu güzel 6 insanla tanıştım! Pozitif enerjilerinden etkilenmemek mümkün değil^^ Sosyalleşmemin sebebi de budur. Her buluşma ayrı eğlence. Biz bir gün yine buluşmuştuk işte. Bir blog fikri çıktı ortaya. Önceden blog açmayı düşünmüştüm;ama cesaretim yoktu. Yani ilk blog deneyimim. Bakalım neler olacak? Fighting!

Cnblue demişken,dinlediğim ilk Cnblue şarkısını da bırakayım buraya azıcık mazi olsun^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder