20 Eylül 2014 Cumartesi

Telliogullarindan Ezops bendeniz :p

Efenim bilinmeyen açık sularda yüzüyoruz. Vallahi billahi, bu blog işine de elimizi attık, Allah utandırmasın diyorum. Biz böyle topluca kafa dengi bir grup oluşturunca dedik ki göze görünen işlere de bulaşalım ki bu kadar zehir gibi kafa harcanmasın. Çok yazarlı bir blog olarak sizi hayal kırıklığına uğratmayacağımıza eminim ama siz yine de düzenli olarak takip edip kendiniz görün tabi ki (kekeke). Bendeniz grubun maknaesi ve denşing maşini ve aynı zamanda da rapperıyım (addafsdaf... egoya bak!) Vallahi kendim uydurmadım. Beni kışkırtıp duruyorlar yok ırırong'dur yok go crazy'dir. Ben de onları hayal kırıklığına uğratmamak için kendimi buna adadım artık ne yapayım **nefes** . Bundan sonra karşınıza ne çeşit yazılarla çıkacağız only god knows yani. Bizi izleyin anacım... - kendime bakış atmak istedim-
-bu da bahsi geçen Go Crazy! efenim. Zevkli dinlemeler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder