20 Eylül 2014 Cumartesi

annyeong millet ^^

merhabalar ! 

Ben ömründe hiç blog ne bilmeyen ama grubun gazına gelen bi blogger olarak herkesi selamlıyorum :D İlk yazımda bi kendimi tanıtayım bakalım :P Kore "SARANG" ı bende 10 yıldan beri var arkadaşlar *O* Eee sonunda Korece'yi öğrenmek boynumun borcuydu ve bi kursa kaydoldum ve kazandımmmmm <3 Bu harika 6 Kore severle de bu kursta tanıştım ( Saranghae Chinguuu <3 ). E biz gün geçtikçe birbirimize bağlandık ve bi gün böyle sebepsiz yere blog açasımız geldi ve buradayız :D Umarım bugünden sonra ben bu blog işini iyice kaparım sarang grubunun ve sizin yüzünüzü kara çıkarmam... 


İyi seyirler :D Hepinize çok çok mutlu günler :D Çalgaaa !

2 yorum:

  1. vaayyy şarkını yerim mickyssi . valla etkilendim yane. devamını bekliyorum merakla :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ezops :D (çok mu resmi oldu ne ?) sadece birkaç guruba takılmadan çeşitli şarkılarla ufkunuzu açmayı planlıyorum ^^

      Sil