23 Eylül 2014 Salı

Bir GİNTAMA tanıtımı çabasıdır


   Tüm zamanların en büyük komedisi geri dönüyooooorrr.... demek isterdim ama yok yaaa bu Gintama'nın daha iki yıla filan dönüş yapacağı yok yane. Hayır bir de ben Gintama'yı SEVMEYEN insanları anlayamıyorum yavvvv... Gerçekten empati yapıyorum bak, tarafsız olarak izliyorum.
Gin-san' ın karizmasını ve şapşallıklarını felan bir tarafa bırakıyorum, ne bileyim , Kaptain Katzura'yı filan şöyle bir köşeye koyuyorum, Kagura'nın +18 sevimliliğini filan düşünmemeye çalışıyorum....
Şu an deniyorum bak.... **mayndı kontrol tayymmm**... Cık , olmadı yapamadım. Yine seviyorum, yine seviyorum. Böyle bir animeden vazgeçilebilemez. Öyle ki anime izlemeyen zaat-ı şahısları bile başlatmak için bir teşvik görevi görür bu meret.
 
 Bu anime başka anime, gel ablam gel, sen de gel güzel abim. Pazarcı mod :on... Kendimi bu animeyi pazarlamak zorunda hissettim ne yapayım? Ama hakketten izlenmemesi büyük ziyan. Yani şu hayatta endoplazmik retikulumü bile unutabilirsin ama bunu unutamazsın...
   Bir kere her karakter , ayrı ayrı taktire şayan. Hani çoğu animede anakaraktere oynarlar, sen de köşede kıyıda kalmış bir iki yan karakteri seversin, ama onları asla ,tek bir bölümde bile tam anlamıyla işlemezler, sen de  "Nalet girsin la size!!! Ana karakteri seyirciye sevdirecem diye totonuzu yırttınız resmen, koca memişli kızları, six pack li erkekleri dayadınız ekrana. Sevmeyecem la işte , sevmeyecem! İkincil karakterimi verin bağaaaaa!!!!" diye böğürmek istersin ya. Heh bu onlardan değil işte.
eeee- sadede gel dediğinizi duyar gibiyim :)
Bu kadar fangirllüğün üstüne halen daha izlemekte kararsızsanız ( E o da senin ayıbın artık bacım, ayıptır yani. Bu kız bu kadar bi yerini yırtmış bari ilk bölümünü izleyeyim bile demiyorsan yani...
 -bakış attım- . Zaten ilk bölümden bi şey anlaşılmıyor. En azından bir 5 bölüm neyim izlemen lazım yane -pfpapdss- ) o zaman şöyle ufak ufak karakter kesişmesine alayım sizi. >>>>

Note(yazıldığı gibi okuyun lütfen): Bendeniz, konusunu anlatıp anlatırkene de spoiler veren insanlardan çok pis nalet tiskinti duyduğum için bu hataya düşmeyeceğim ve sadece cancağızlarımın karakteristik özellikleriyle yetineceğim. Bu da böyle biline. ( Tez başı vurulaaaa!!!! asdassdasdf :P)

Ana karakterimiz: Sakata Gintoki ( o kadar ana ki bazı bölümlerde adı bile geçmez :P )
GİN dessss....

Bu öyle bi adam ki... bir şekilde sevmek zorunda kalırsın. Aslında pis, tembel ve JUMP -manga dergisi- manyağı bir orta yaşlıdır.
- aslında ne kadar kafa patlatsam da yaşı henüz hesaplanamadı. Elalemin animelerinde katil kimmiş diye düşünürsün, burdaki gizem de dizinin konusu ve Gin 'in yaşı. asdasdasf-. Yine de ne kadar pislik bir karakteri de olsa onu sevmeden yapamazsınız. Doğuştan permalı olmasıyla sürekli alaya alınır - bilindiği gibi asyalılar düz saçlı olur-. Her karakterle çok ayrı bir bağı vardır. Ana karakter olduğundan olsa gerek -puhah- ne zaman bir tembellik peşinde olsa ya uzaylı istilası ya da salgın hastalık gibi vakalar bu zavallı edo vatandaşını bulur. Halbuki kendisi etliye sütlüye karışmaktan mümkün olduğunca kaçınan bir MADAO' dur (izleyip öğrenin HAHAHA).

Burnunu karıştıran gintoki -ıyykk-

Ateşli -yaralı- gintoki



        Gin'den perspektifler....


         
Şimdi diğer anakarakterleri de uzun uzun anlatmak isterdim amma velakin - tamam yalan söyledim, hiçbir şeyi uzatmaktan hoşlaşmam - ona ne sizin zamanınız yeter ne de benim sabrım. Ondan ötürü, çok sevdiğim karakterlere kısaca bir gözümüzü pırtlatalım.
(Bu arada da güzel bir şarkı patlatalım) >>>>> Busker Busker - Cherry Blossom



Kagura :
Olmak istediğim karakterlere aday gösterilebilir kendisi. Aşırı orjinal bi çoccak bu kız. Bazı lafları adamı gülme krizine falan sokar böyle. Özellikle Shinpachi ile diyalogları vazgeçilmezdir.
Böyle de zeki bir kız adasdvadas....



 Aslında animede aşka dair hiçbir şey bulamazsınız. Çünkü konusu slice of life 'tır. Bu nedenle bildiğimiz couple lar bu animede bulunmaz. - tabisiki fanlar Gin-kagura gibi saçmalamasyon couple lar uydurabilir ama bunlara kesinlikle kanmayın, yalandır.- Ancak ben Kagura ve Sougo couple ını çok pis benimsemiş bulunmaktayım. - daha sonra bahsi geçecek olan Okita Sougo , S 'liğin hayat bulmuş halidir (sadist). Ama bu yönüyle kalpleri çalmayı başarması da ayrı bir yetenektir- .

Katzura :
Katzura - ya da Gin-san' ın ona verdiği isimle Zura ya da kendi kendine koyduğu isimle Kaptain Katzura- ... tanımlayacak herhangi bir kelime bulunmamakta. Dizinin her karakteri gibi kendini gösteren belirli bir özelliği yok ancak benim ilk üçümde bulunur kendisi. Herhangi bir ilk üç yapamadım oysaki. Bazı günler ilk üçün üçü de Gin oluyor. Bazen Kagura-katzura-sougo. Bazen de Shimpachi-Hijikata-Kondo oluyor. bazen ilk üçe Madao bile giriyor yani. Öyle farklı bir anime.
Katzura-san' ın en samimi arkadaşı ise yanından hiç ayrılmayan Elizabeth (Bknz: erizabesu  asdas:D)
 Ancak erizabesu' nun da nasıl bir canlı olduğu hala anlaşılamamıştır. Kendisi bir uzaylı mıdır yoksa ördek kıyafeti giymiş bir insan mıdır? Bu da gizemini koruyan sorulardan biri.

Zura janai, Katzura daaaa .....



Sougo , Kondo-san( gorilla-san), Hijikata (kono erro), Shinpachi gibi bir sürü güzelim karakter daha var ama valla yazarken ben sıkıldım yavv. Artık onları da kendiniz analiz edersiniz neyim. 

Note: Bu animeyi izlerken ara sıra altıma kaçırdığımı ve gülmemi bastırmaya çalışırken ağzımdan çeşitli anlamsız sesler kaçtığını bu nedenle annemin beni kotrol etmek için odaya kadar geldiğini, kimseye söylemeyin HAAAA . Benden duymadınız bak.

Note Note : Bu anime (ç)alıntı sanatından sık sık , çok sık , baya sık (öyle böyle ama) yararlanır. Ünlü animelere gönderme yapar mesela ya da onların temalarından yeni bölümler oluşturur. Ama bunu telif hakkını ihlal etmeyecek şekilde öyle de güzel yapar ki.Yani eğer orta düzeyde anime kültürünüz yoksa yapılan esprileri kaçırma ihtimaliniz yüksektir. Bu da biline. 

Ahanda buraya opening şarkısını da yapıştırıyorum. Buraya kadar okumaktan vazgeçmediyseniz Allah sizden razı ossun, Allah goğnünüzün direğeni virsin, Allah sizi sevdiğinize neyim bağışlasın....nokta nokta nokta... Bunu da dinleyiverin o zaman diyorum ve bir daha ki yazımda görüşmek üzre esen kalın canlarım ....


XXX




                                                    





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder