21 Eylül 2014 Pazar

안녕하세요 모두!!!

Merhabalaaaaar bizim yazılarımızı okuyacak olan değerli insanlar ^.^
Anlatılacak çok marjinal bir hikayemiz yok belki ama orijinal olduğuna tüm kalbimle inandığım altı aynı kafanın birleşimini size sunuyoruz. Bazen saçma, bazen eğlenceli, bazen bilgilendirici, bazen çoşmalı kopmalı uuu beybili paylaşımlarımızla artık buradayız ;)
Ben “coffeemaniac” adı üstünde kahve manyağı, yeni diller öğrenmeyi seven, farklı kültürlere ve insanlara meraklı, önce soğuk sonra arkadaş canlısı, hayvan sever, doğasever, yeşil sever, taze mühendis, biraz yazmayı okumayı ise çok çok seven bir insanım sevgili çingularım. Kısaca şarkıda da geçtiği üzere içimde bir tuhafım dışımda hep insanım..:D 
Birkaçımız hariç herkesin blog ortamında ilk yazı deneyimi. Henüz “Enjoy Sarang” olarak ilk yazılarımız o yüzden lütfen şans dileklerinizi ve desteklerinizi bizden esirgemeyiniz J
Bu grubun bir parçası olan herkes gibi Kore aşığıyım. Böyle söyleyince ergen ergen dolaşanlar gibi algılanmayız umarım çünkü bir şeyi gönülden sevmekle ona öykünmek ve taklit ederek yaşamanın çok çok farklı uçlarda olduğuna inanıyorum. Benim Kore sevgim ne K-dramalar ne de K-popla başladı. Üniversitede temel dersimize gelen, daha önce Kore’de yaşamış dünyalar tatlısı, fikirlerine ve deneyimlerine sonsuz saygım olan hocam sayesinde başladı. Bu sevgi önceleri sadece Korece öğrenme ve kültürünü tanıma üzerineydi. Üniversitenin son senesinde bitirme projesi yaparken kafayı sıyırma noktasına geldiğimde rahatlamak için K-drama ve film izlemeye sardırdım(gerçekten çok işe yarıyordu^^) ama çok az izleyebiliyordum:/ Mezun olup lanet okulumdan kurtulunca(hell yeaaah!:D) Korece’mi geliştirmek için bu güzel insanları ve dünyalar tatlısı Koreli hocamızı tanıdığım kursa başladım. K-drama ve K-pop olayını oldukça uzak mesafeden severken iki ay civarı bir sürede kızlarımın(<3) önerileriyle baya fan olmaya yakın bir seviyeye geldim. En son böyle hayranlık seviyesini lisede falan yaşamıştım ister istemez uyanıyor içinizde kayıtsız kalamıyorsunuz J Çok eğlenceliymiş meğer yaaa:)) Şu an kızlarla k-pop dans grubu kurma gibi hayallerim var heheheh düşünün yani. Gerçi biraz yaklaştık bu hayale bence ilerleyen zamanlarda sizinle paylaşacağız.. Beklemede kalınız ;)) Evet baştaki mesafeli tavrım istisnalar hariç kayboldu gitti (çibe kayo ) çünkü gerçekten sıkıntılı zamanlarımda kesinlikle eğlendiren hiç tanımadığım, gitmediğim bu ülkenin müziğini de sanatını da kültürünü de daha çok sevmeye başladım. Tabi ki körü körüne bağlı değilim.. Kendi ülkemin insanının bile %100 arkasında durup güvenemezken uçuk laflar edemem ama merak ettikçe araştırıyorum, araştırdıkça daha da bağlanıyorum. Net fikirlerim oraya gidip bizzat deneyimledikçe değişir belki bilinmez ama şu an böylesine bir sevgiyi paylaşğım ve çok şey öğrendiğim insanları bulmaktan, onlarla ortak bir şey üretmekten çok çok mutluyum.
 
Coffeemaniac’tan sevgilerle.. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder