12 Ekim 2014 Pazar

Gecikmiş bir "Merhaba"/ 뒤늦은 인사~

Herkes ikinci yazılarını bile yazmış ben daha tanıtım yazımı yeni yazıyorum :( 

İnternet erişimim olmadığı zamanlarda 2 ay beraber Korece öğrenirken aynı zamanda çok eğlendiğim ve kaliteli vakit geçirdiğim arkadaşlarım bensiz bensiz blog açmaya karar vermişler ve benim fikrimi bile sormadan beni de bloga eklemişler :D Bu durumdan şikayetçi miyim?! Tabii ki de hayır O:) 

3 yılı aşkın süredir çeşitli bloglarda - turkishboice.com, lunaflyturkey.blogspot.com.tr, btsturkey.blogspot.com.tr  - çeviriler yaptığım için blog deneyimim var; ama daha önce hiç kendi düşüncelerimi yazdığım ve başka insanlarla paylaştığım bir blogum olmamıştı. Bu sebeple bu konuyla ilgili -çaktırmıyorum ama- içim kıpır kıpır ㅋㅋㅋㅋ Ayrıca ne biçim yazıyorsun ya yazma sen de diyebilirsiniz yani çok iddialı değilim. Deneyip göreceğim nasıl bir şey olduğunu ^^


Evet gelelim "Sen kimsin?" sorusuna... Ben Endüstri Mühendisliği bölümünü bitirmiş, iş hayatına henüz atılma girişiminde bile bulunmamış, tam bir müzik aşığı, lise son sınıfta kitap okumayı keşfedip üniversite ikinci sınıfa kadar çok güzel kitap okuyan; fakat daha sonra okul yoğunluğu, K-Pop, K-Drama, adminlik gibi sebeplerden dolayı kitaba uzuuuun bir ara veren ve son zamanlarda kitabı hayatına yeniden sokmaya çalışan, 3 senedir çevirmenlik yapan (İngilizce- Türkçe), farklı kültürlere her zaman çok meraklı olan, yazım kurallarını takıntı haline getirmiş, yeni diller öğrenmeyi, keşfetmeyi çok seven.... -ay ne çok sıfat kullandım kendim için! Tamam bu kadar yeter şimdilik, zamanla yazacaklarımla ve paylaşacaklarımla beni daha iyi tanıyacaksınız nasıl olsa ^^ - 

Biraz da dinlediğim müzik, okuduğum kitap, izlediğim film ve dizilerin tarzından bahsedeyim de ileride yazabileceklerimle ilgili fikriniz olsun^^

Dinlediğim sanatçılar/gruplar: 

Ahh eskiler eskiler... Eskiden Amerikan rock gruplarını çok dinlerdim. İsimlerini sayamayacağım şimdi üzgünüm.. Hâlâ arada youtube'da bir gezintiye çıkar ve eskileri anarım :) 

Gelelim güncel olarak dinlediğim müziklere. Son 3 senedir K-Pop sanatçı/gruplarından başka doğru düzgün kimseyi dinlemiyorum.. Aslında Kpop dememem lazım sayacağım grup isimleri Kpop'tan çok uzak!!

CNBLUE, LUNAFLY, Royal Pirates gibi aslında K-Pop tarzından çok farklı olup rock/akustik rock'a daha yakın olan grupları dinliyor, seviyor ve takip ediyorum ben. -K-Pop ne stayl aniyaa :P- Bunun dışında çıkışlarından birkaç ay önce tanımaya başladığım Bangtan So Nyondan/BTS/BANGTAN/방탄소년단/Bangtan Boys gibi çok farklı isimlerle duymuş olabileceğiniz yine Kpop'tan aslında uzak olan, yaşları küçük olmasına rağmen düşüncelerini çok iyi söze dökebilen, yapımcılık yapan iki üyeye, 3 rapçi, 4 vokale sahip olan, 7 kişilik bir rap grubuna tutulmuş durumdayım!  .

Bangtan'ın son zamanlarda en sevdiğim şarkısı Let Me Know'un Türkçe altyazılı videosunu da paylaşayım da siz de Bangtan hayranı olun :P

video cr; BTSTurkey

Okuduğum kitap türü: 

Ben polisiye kitaplar vazgeçemiyorum, kişisel gelişim kitaplarını okumak benim için çok zor T_T Kitap değil ama üç yazar ismi vereyim siz ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız :D 

Tess Gerritsen
Jean-Christophe Grangé
Adam Fawer

Film ve dizi konusunda kitap ve müzikte olduğum kadar katı değilim. Neredeyse her tarz film ve diziyi izliyorum. Genelde arkadaşlarımın tavsiyesiyle bir film veya diziyi izlemeye karar veririm. Tabi yönetmen, oyuncular, senarist ve OST (dizi/film müziklerinin  de seçimlerimde etkisi büyük^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder